Bussiga Dahabist Tabasse. Piir.

Ainus buss päevas, väljub 10.30. Tänane hilines väljumisega 38 minutit.
Passikontrolle oli teel vähemalt 4. Ma ületasin oma viisavaba Siinail viibimise aega 3 päeva võrra. Õnneks keegi ei lugenud päevi.
Buss oli vana, 45kohaline, aga justkui wifi ühendusega, mis toimis mõnedes nutitelefonides, minu tahvlis mitte.
Bussijaamast on piirile u. 1 km. Ja neid ametnikke tuli kokku vähemalt 500 meetri jagu.
Mu Iisraeli viisalipikud võeti ära, igatahes pärast mul neid enam polnud.
Jälle oli Egiptuse suunas tulemas hulgaliselt hindusid, kõigil 2 suurt ratastega kohvrit. Kas tõesti ümberasujad? Egiptuses lihtne viisat pikendada, nüüd- kui kalliks läks, 53 eur. Saab elama jääda, vaid kord aastas kuskil riigis ära käia.
Iisraeli poole pealt tuleb piirilt linna buss nr 16, päeval 20minutise intervalliga.
Lennujaama OVDA saab transfer bussiga, u 10 eur, aga pilet vaja netist osta.
Mu Neptun Dive Resort on ilus villa, õnneks praegu pooltühi. Wc ja dušš on enamiku tubade jaoks üldkoridoris, muidu köök super sisustatud, vaade merele, mingi tühja jõesängi kõrval.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Vaikne külake Tarabin

Dahabi muljed

Viimane päev Dahabis